Rodda hela veckan! 9 mars

Oj vad vi springer om varandra Micke o jag.
Alla kvällar denna veckan är det något.
Samtidigt.
Det är skitjobbigt.
För jag vill kunna göra det JAG vill NÄR jag vill.
O inte hålla på med någon logistik o jämkning.
Det ska bli såååå skönt när Markus går hem själv från skolan och vill vara ensam en stund.
Nu vägrar han.
Jag kan knappt lämna honom under tiden jag är på Ica.
Han ringer alltid o undrar när jag kommer hem.

Idag hade jag först roddat ihop det att Micke skulle hämta.
Sen ringde Kristin o tog Markus med sig hem.
Då hade jag ju inte behövt o rodda från början men det kan man ju inte veta innan.
I och med att Markus var ur vägen, kunde jag köra direkt
till LL och träna.
Lite vibb och lite crosstrainer.
Crosstrainern är så tråkig att klockorna nästan stannar.
Jag är så otroligt trött på den.
Längtar till våren och mina sköna löparrundor.


Denna är jag vääääldigt trött på för tillfället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0