Vilken dag! 5 mars





Anette o söta Lykke, med storebror Ludvig
som pirat i bakgrunden!

Solen sken
när vi steg upp.
Bara det gör en lycklig.
Micke åkte med Markus till handbollsträningen.
Jag städade undan och bytte lakan.
 
Micke hann bara hem o vända.
Han o Viktor åkte iväg på fotbollsmatch
och Malin tog Markus till hans fotbollsträning.
Jag själv åkte o köpte rosa babykläder.
Till en 2½ månader gammal bebis.
Anettes lilla Lykke som jag äntligen fått träffa.
O det var mysigt o träffa Anette också.
Det blir ju inte så ofta tyvärr.

Jag hade köpt med mig goda muffins o bullar.
Så vi smaskade muffins och pussade på Lykke.
En helt underbar liten tjej!!
En helt underbar eftermidda.

I kväll kör jag in till Emma.
Ska käka o kolla på andra chansen.
Fast det blir nog inte så mycket schlagertittande.
Det blir nog mest snack o vin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0