Tv 4+ bästa kanalen ever! 2 mars



Jag fastnar lätt på en kanal.
Tv 4+.
De har många bra matlagningsprogram.
På onsdagar, typ just nu, lagar Jamie Oliver midda på 30 minuter.
Jag får super mycket inspiration.
O 30 minuter är ju helt perfekt.
Lagom tid mitt i veckan.
O mat som jag tror killarna gillar.
Jag får väl GI:a till rätterna lite men mycket av det är
faktiskt ganska nyttig mat.

Idag tog middan inte 30 minuter.
Den tog ca 4 minuter.
Korv med bröd.
Micke fixade kvällsmat för jag var på LL med Johanna.
Han har verkligen en fantastisk fantasi!
Synd på så utsökt mat att det inte blev några rester till mig i morgon...


I morgon ska jag laga fiskgryta.
Den klarar jag nog inom 30 minutersgränsen.
Jag ska nog ta tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0