Nya löparkläder! 14 mars


Mina nya supersnabba träningskläder!!!!

Minst två kilo godis
lyckades jag pressa ner igår när
jag och barnen slötittade på en värdelös film vi hyrt.
Godiset var desto roligare.
När jag höll på att få andnöd och magen började värka
insåg jag att det fick räcka!
Trots att ögat gärna ville ha mer.

Idag är det måndag.
O på måndagar bantar jag alltid.
Som vanligt.
Det är den jobbigaste bantardagen på hela veckan.
magen är uttänjd och sötsuget gör sig påminnt redan när jag vaknar.
Så.
Jag är alltså godissugen från 06:00-22:00.
Det är måååånga timmar.
Jag tuggar tuggummi som en galning.
Käken går upp och ner, upp och ner frenetiskt!
Jag får såklart skitont i käken.
Fast det är bättre o ha lite ont i käken än
att jeansen spänner i midjan!!

Jag har köpt nya träningkläder.
Det går mycket lättare att träna då.
Konstigt det där med nya kläder.
Varför mår man så mycket bättre när man har något nytt!?!

Idag sprang jag  i mina nya kläder.
O mycket riktigt, det var mycket lättare.
I stället för mina slitna urtvättade lasar, hade jag
nu ett slimmat modernt löparset på mig.
Kände mig jätte fin.
O framför allt kände jag mig proffsig:)


Kommentarer
Postat av: cecce

Såg dig komma springande idag!

Det såg fint ut!!



Så klart du får låna bilderna! Ta så många du vill:-)



Kramar

2011-03-14 @ 23:12:07
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!



Kul att höra från dig!!

Måste säga att jag saknar dig lite här i bloggsfären:-)



Jo. Jag fick jobbet. De hörde av sig i går eftermiddag!

Kul, faktiskt!



Hör av dig om du vill komma hit och fika nån dag och se hur vi har det. Är hemma i nästa vecka!



Kram

2011-06-23 @ 08:27:38
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Hoppas du haft en trevlig midsommar.

Jag har haft det bra. Annorlunda. Fast bra. M, gifte ju sig...så det var lite pyssel för att få ihop allt.



Mitt mobilnr står i e-post adressfältet. Ring när du vill. Är hemma nästa vecka och veckan därpå är inte helt planerad ännu. Åker ev en tur till Göteborg...men början på veckan är jag hemma:-)



Kram

2011-06-26 @ 09:27:56
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0