Ännu en härlig dag! 5 mars







Lördagskvällen tillbringades hos Emma.
Med alla barn.
Micke skulle på poker men körde.
Jag o killarna blev avsläppta på vägen.
Tina kom också dit o vi började laga mat.
Sen åt vi.
O åt o åt o åt!!
O drack vin.
O kollade på 2:a chansen.
Helt värdelös.
Varje artist som vi gissade skulle gå vidare, åkte ut.
Jag säger det igen
-hur tänker
svenska folket!!

När Micke kom o hämtade oss var jag så mätt att jag knappt kunde andas.
Alltid lika trevligt hos Emma, tack för igår!!!

Även söndagen var solig.
Nu suger man i sig solen och proppar i sig lite energi.
Sprang en liten runda i det vackra vädret.
Bara måste ut när det är sol.
Barnen var iväg.
En på kalas och en på bio.
Vi gick en sen eftermiddasrunda för att sen fixa till kvällsmaten.
Idag blev det något som vi äter ofta.
Något som
vi lagade hos Emma igår.
Något som jag skulle kunna leva på, nämligen
Ugnsrostade rotfrukter.
Igår åt vi det med lamm.
Idag blev det majskyckling.
Sugergott!!




Kommentarer
Postat av: cecce

Din son har varit här idag och glufsat i sig nygjorda semlor:-) Trevligt!!

Nästa gång får du följa med:-)



Sprang också en liiiten runda igår. Idag har jag ont i varenda litet ben i kroppen. Straffet för att man försökte göra något nyttigt:-)



Ha en bra kommande vecka!

Kram

2011-03-06 @ 21:09:32
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0