Halleluja! 8 mars




Än så länge håller jag bloggen öppen.
Jag vill att alla ska få lösenordet innan jag spärrar den.
Ni lär ju märka när ni måste använda lösenordet ni fått av mig!!

Igår blev det ingen innebandy.
Eftersom det var studiedag i kommunen kunde man tydligen
inte heller hyra gympahallen.
Det blev ingen träning alls.
Jag var på väg.
Men jag stannade hemma.
Studiedag
även på träningen alltså.

Idag skulle vi egentligen haft bokklubb hos mig.
Men det dök upp en föreläsning här i byn som vi inte ville missa.
Jenny Berggren från Ace of Base åker ju
land o rike runt o föreläser nu för tiden.
"Vinna hela världen" heter hennes bok.
O den kommer jag INTE köpa.
Det var bara Gud o Halleluja i 1½ timme.
Snacka om att vara frireligiös.
Inget för mig!
Men jag har i alla fall fått träffa en kändis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0