Ut med julen! 7 januari



Julen är slut.
NU är den verkligen slut.
Granen barrar (för jag slutade vattna den, typ dagen efter julafton..)
Ljusen har brunnit ner.
Julstjärnorna o Amaryllisen har vissnat (för att de inte heller fått vatten..)
Tomtarna sitter lite på sned och väntar på att bli inpackade igen.
Nu får det vara bra.
In med julen i skåpet igen.
Det är liksom inte så kul längre.
Därför kommer det nog bli lite julstädning i helgen.
Ut med granen o in med våren!!

Eftersom jag är en fena på att hinna,
hann jag med en sväng inom LL för att träna efter jobb.
Måste ju göra mig av med Whoppermealet jag tryckte i mig igår:)




I kväll står det handboll på schemat.
Vi har fått en ny handbollshall i byn
och i kväll ska A-laget möta ett Australienskt lag.
I morgon är den stora invigningen och Markus ska spela uppvisningsmatch.
Det är stort.
O han är jätte spänd.
O vi vet var hela lördagen ska spenderas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0