Kanske, bara kanske! 25 januari

Ont i gumpamusklerna har jag idag.
O jag njuter.
De musklerna har jag inte kännt på typ tjugo år.
Det är innebandyns förtjänst.
Kanske
, bara kanske, kan man
puffa upp rumpan lite innan sommaren.
Kanske kan den bli lite spenstigare.
Kanske
kan den få ett liv igen.
Kanske, bara kanske!



Idag är det vilodag från träning o aktiviteter.
Idag blir det rotmos o fläskkorv till midda.
OJ! tänker ni säkert då!
Inget GI idag?
Saken är den att jag blandar kosten nu för tiden.
Lite GI och lite annat (typ ost o vin..)
Måste ha variation.
Inte
utesluta något (typ inte ost o vin..)
Hitta en balans o maträtter som alla tycker om.
Inte för att jag tror att killarna gillar rotmos.
Det är väl lite för optimistiskt!
Därför kokar jag lite pasta till dem.
Men jag visar inte pastan förrän de har smakat rotmosen.
Sån är jag.
Elaka
mamman!
Tror minsann att jag ska ta mig ett glas vin (eller två) o lite ost i kväll!
Undrar vad rumpan säger om det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0