Första löprundan sen november! 15 januari


Handbollsträningen är framflyttad en timme.
En timmes längre sovmorgon.
Den satt som en smäck.
Nu slipper jag ställa klockan på lördagsmorgonen.
Nu får jag vakna av mig själv.
O blir en glad o utvilad mamma.

Snön kom i slutet på november.
Jag har inte sprungit sen dess.
Visserligen har jag crosstrainat men
det är ju springa jag tycker är skönt.
Idag tyckte jag att det smält bort tillräckligt.
Tillräckligt för att slippa glatta runt på gångbanorna.
Tji fick jag.
Fick trippa fram min runda och insåg att
det nog krävs lite fler plussgrader innan allt försvunnit.



Idag har vi även gjort ett besök på XXXL Lutz.
Hua vad mycket folk.
Tur vi är målmedvetna och vet vad vi vill ha.
Idag var det lampa till matsalsbordet som skulle inhandlas.
Den som vi hade tidigare gick itu så vi har
varit utan lampa sen innan jul.
Vi gick till lampavdelningen.
Det tog en halv minut sen hade vi köpt lampa.
Effektivt.
Inget tjafs.
Samma smak.
Lätt som en plätt.
Det går undan
när vi åker o handlar.
O jag tycker det är skit skönt.
Hatar o gå o vela.



Nu ska jag köra till storstan o sova över hos Emma.
Käka god mat och snacka skit.
Det var super länge sen så frågan är om kvällen räcker till:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0