Slöedag! 1 januari



Mattias serverar alla barnen!!



Hummer till förrätt!

Killarna helt uppslukade av något på datorn!

Barnen fick chokladpudding till efterrätt



Musikquisvärdinna!





Full koncentration..

Nyårspussen!

Gott Nytt år!!!

Firade in det nya året med god mat och god dricka.
Lite för god dricka känns det som idag.
Vi åt o drack o tävlade i musikquiset som jag gjort.
Som jag även mitt i natten körde hos Dick o Lena.
Det var en jätte trevlig kväll, precis som det brukar!

Helt slut stupade vi i säng.
Sov länge men asade oss ut på en promenad för att
lämna Viktor hos en kompis o för att handla mat till kvällen.

Eftersom det är nyårsdagen o Ivanhoe alltid sänds då,
slötittade vi på det hela eftermiddagen.
Lagade lite mat o sen slöade vi igen.

Idag är en riktig slöedag.
Så nu ska jag fortsätta slöa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0