Tjejkväll! 29 januari



Efter jobb igår körde jag inom LL för att
bränna kalorier inför helgen.
Träffade Johanna där men jag var nästan klar när hon dök upp.

Pigg o fräsch o nytränad körde Kristin mig in till stan.
Skulle hem till Cissi för att sen dra vidare på förfest.
Vi skulle gå på Glasklart.

Blev först en liten förfest hemma hos Cissi.
Sen gick vi bort till en tjej som heter Christel,
där det redan satt ett glatt gäng tjejer som jag
tidigare inte träffat.
Blev en kanon förfest.
Så kanon att vi blev kvar lite för länge.
För länge
för att komma in på Glasklart.
När vi kom dit var kön enorm o stod helt still.
Ingen var direkt sugen på att stå där o frysa.
Hela tjejligan drog till Swing Inn i stället.
Där träffade jag Emma o hela det gänget från jobb.
Kanonkul.
O shotsen flödade...



Micke hade kommit in på Glasklart.
Men vi lyckades få tag på varandra på telefon,
så han mötte upp mig utanför Swing Inn när vi skulle hem.
Slank inom Burgen King.
Proppade i oss vars ett Whopper meal.
Sen blev det taxi hem.



Barnen sov hos farmor o farfar.
Så vi kunde sova länge.
Är bara lite trött idag.
Mår faktiskt riktigt bra.
Kan inte påstå att nattens bravader satt sina spår.
Som de ibland kan göra på ett väldigt obehagligt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0