Söndag! 23 januari





Som avslutning på lördagen blev det inte bara lamm o potatisgratäng,
utan även en omgång Sequence med Kristin o Mattias.
En lång omgång som höll på till halv ett på natten.

Markus kompisar Henrik och Albin hade bestämt att de skulle sova över.
Fick bäddat till dem i våra sängar så de skulle få plats.
Det var mycket fnitter och svårt att komma till ro.
Men till slut somnade de i alla fall.
Små söta killar i rad i våra sängar.
Natten blev en aning orolig för mig.
Henrik hostade hela natten.
Markus sprang in till mig o kunde inte sova.
La sig hos mig o sen kunde inte jag sova.
Gick o la mig i Viktors säng,
som var tom för han sov över hos Oscar.
Men kunde sen inte sova för att Henrik hostade.

Söndagmorgon vaknade jag såsig.
Ordnade frukost till tre uppspelta killar.
Körde o hämtade Viktor hos Oscar.
Hem o fixade lunch.
Hade en tjej här som skulle kolla mina pjäxor som jag har på Blocket.
Pjäxorna för små, tyvärr.
Körde till Lomma o tränade med Johanna.
Sprang en runda o sen vibbade vi.
Nu är det äntligen kväll o det är handboll på tv.
Ska bara slappa resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0