Skrillor! 16 januari


En mysig kväll hos Emma med mycket mat o godis!!

Klockan 8 i morse slets dörren till mitt sovrum upp
och lampan i taket tändes.
-gooooood mooooorgon, önskade Jordan glatt!
Efter honom trippade hans stadige följeslagare,
lillebror Jibrill och båda parkerade sig i min säng.
La sig tillrätta med huvudena på kudden o Nintendot i högsta hugg.
Jag har glömt
hur det är att ha små barn.
Jag har glömt hur det är att det är upp som gäller
när barnen vaknat.
Ligga o dra sig gör man inte.
Emma kom också in o till slut låg vi alla fyra i min säng.
Vi försökte prata samtidigt som Nintendot skrålade i bakrunden.
Det var så det var.
Precis detta har man gått igenom.
O det är mysigt.
Små barn som är så levande o fulla av energi!
Även om jag tycker att åtta är supertidigt en söndag!

















Efter frukosten körde jag hem.
Packade skridskoväskan för en tur in till ishallen med Kristin o killarna.
Slog ihjäl ett par timmar
där och killarna åkte så svetten rann.
Perfekt söndagsnöje.
Enkelt o billigt.
O barnen fick röra lite på sig.
Själv åkte jag ungefär tre varv sen åkte skrillorna av.
Det var trevligare och stå vid kanten o snacka skit med Kristin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0