Logistiken! 22 januari



Igår direkt efter jobb tränade jag o Johanna på LL tillsammans.
Det är bra när vi tränar tillsammans.
tränar jag mycket hårdare.
Tar i lite extra.
Vi peppar varandra.
Som när vi står på crosstrainern.
-kom igen
, ett varv till!
håller vi på!
Vi peppar varandra genom att säga Barcelona.
Det
räcker.
Ingen av oss vill ha muffinsmidjan kvar när vi är där!

Det har varit lite torftigt med recept den sista tiden.
Inte för att jag inte lagar någon mat, för det gör jag.
Det är bara det att det är samma mat som jag lagt ut recept på tidigare.
Jag är ju inte precis fröken variation.

Ska försöka komma på något nytt som jag kan lägga ut.

Idag är det lördag!
Killarnas träning
har kommit igång.
Logistiken är lite ringrostig.
Att få ihop det med mat och skjuts är en hel vetenskap.
Tur man bara har två barn man ska hålla reda på.
Idag ville jag även hinna med en tur till Miljögården.
Jag har presentkort där.
Så ett besök där ingick i logistiken idag.
Kristin o jag gick där o drömde.
O jag fick handlat lite för mitt presentkort.
lyxigt.
dyrt.
Men ack så fina saker de har!!!

En lång promenad med Kristin har 
jag även lyckats väva in i logistiken idag.
Som avslutning på denna lördag blir det
grillat lamm o en krämig potatisgratäng, mums!!


Mina älskade Mateusfat!!



Kaffemuggar till bilen á la lyxvarianten!!

Mina lyxfynd på Miljögården!!
En stor ugnsform! Det har jag
saknat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0