Len hud! 19 januari




Idag har jag använt mitt andra o sista presentkort
ansiktsbehandling som jag fick när jag fyllde 40.
90 minuter.
Lyx varianten.
Ljuv musik.
Varmt duntäcke.
Sköna krämer.
Massage.
Avslappnande.
När behandlingen var klar tog hon fram en spegel.
-visst ser din hy fräsch ut, sa hon.
Jag var rödflammig o glansig i hela fejjan.
O såg ut precis som vanligt.
-jag ser inte en dag äldre ut än 30! Fick jag ju säga.

O jag gick på den igen.
Den där med att köpa JätteSvinDyraKrämer.
Som de påstår ska göra underverk.
Som ska inbilla mig att min hy ser fräch o spänstig ut.
O att jag inte ser en dag äldre ut än 30!

Direkt efter min föryngring körde jag till nästa
ställe som förhoppningsvis ska hålla mig ung.
Lady Lounge.
Körde ett vibbpass o sen tampades jag med
crosstrainern en stund o brände kalorier.

Kommentarer
Postat av: cecce

Du är duktig du som tränar och står i!!

Har också varit på Len Hud. Visst är det skönt!! Men jag undrar lite som du...gör det någon nytta??:-)



Tror jag får avstå innebandyn även om det skulle va jättekul. Inser att jag inte får ihop måndagsschemat med fotbollsträning middag osv.

Kanske en annan gång!!



Kramar

2011-01-22 @ 12:14:59
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0