Jag hinner! 6 januari


Varm Brietårta med nötter o honung, mums!




Tiden springer iväg.
Jag hinner inte i kapp mig själv snart.
Jag vill så mycket men hinner knappt hälften.
Ibland hinner jag men då orkar jag inte.
Som att hinna blogga.
Ser nu att det är flera dagar sen och jag har verkligen inte hunnit.

Men det jag har hunnit med är som vanligt att träna.
Har tampats med crosstrainern och vibben så svetten lackat.
Jag har hunnit jobba.
Jag har hunnit vara på Media Markt o köpt en ny plattång.
Jag har hunnit åka o handla inför helgen.
Jag har hunnit laga en god midda till Johanna o Figge som
var här igår med sina tjejer.
O vi hann på väldigt kort tid dricka väldigt mycket vin.
Det är vi duktiga på att hinna med.
Idag har jag hunnit sova länge.
Hunnit äta frukost för att sen hinna gå o lägga mig igen.
Idag har vi även hunnit svulla på Burger King (nu blir det dubbelpass på CT:n..)
O vi ha hunnit gå på Bio.
Hela familjen åkte in idag o kollade Narnia.
Den var sådär.
Så jag hann somna mitt i filmen.





Nu ska jag hinna slänga mig i soffan för
att strax bli serverad lite ost o fikon/lökröra som Micke har gjort.
Husliga Micke.
Numera titulerar jag honom Mickaela!!


Mickaelas fikon o lök i nån vinägerröra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0