I all hast! 13 januari







killarna fick chokladfondueskålar i julklapp som
de tjatat om hur länge som helst. Igår invigdes dessa,
till killarnas stora förtjusning!!


Häromdagen besökte jag min favvobutik för att kolla in rean.
Lite vårkläder hade kommit in så det blev
lite rea o lite ordinarie pris.
Jag var så ivrig för jag hittade så mycket som passade.
Allt satt bra på mig (det är därför det är mitt favvoställe, o det är INTE tält de säljer!!!)
Så ivrig att jag i all hast glömde hänga tillbaka det jag inte skulle ha
och fick därför betala för dubbla plagg.
Jag tyckte det var lite dyrt när jag betalade.
O jag tänkte att det här kan jag jag nog inte visa Micke.
Blev ganska glad när jag kom hem och upptäckte mitt misstag.
Helt plötsligt kom jag undan med halva priset.
Det var nästan som att det blev rea en gång till!!

Lady Lounge har blivit mitt nya avkopplingsställe.
Inte avkoppling som att ligga i soffan o mumsa praliner,
utan avkoppling för det är tyst där.
Just nu känns det som det aldrig är tyst omkring mig.
Att jag sen får både muskler o motion på köpet är ju inte fel!
Idag ska jag besöka LL för lite tystnad.
O lite träning.
Fast idag blir det nog tufft för Monna som har LL
skall vara där och köra lite extra med mig.
Gött!
Sover jag gott
i natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0