Herrpjäxor sålda! 9 januari





Micke o jag köpte nya pjäxor för några år sen.
Båda köpte för små.
Vi betalade en halv förmögenhet på för små pjäxor.
O vi har retat oss på detta såklart.
Förra helgen la jag ut dem till försäljning på Blocket.
Idag fick vi Mickes pjäxor sålda.
Bara mina kvar, sen slipper vi reta oss längre.

Micke eller som han numera heter Mickaela,
bjöd på en fantastisk midda igår.
Vildsvinsstek (tror jag det var) rullad
i pistagenötter, risotto o rödvinssås.
Mumsigt.
Efter maten käkade vi ost.
Med Mickaelas fikon o lökröra på.
Mumsigt det också.

Idag har jag hunnit städa ut julen.
Träna
med Johanna på LL.
Tömma bilen inför bytet i morgon.
Dammsuga hela huset.
Baka ett dinkelbröd (som blev urgott)
Äta söndagsmidda hos mamma o pappa.

En skön helg har passerat.
I morgon börjar barnen skolan.
I morgon kommer allt bli som vanligt igen.
Vardagsrutiner och logistik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0