Än är det krut i kärringarna! 18 januari



Det spelades innebandy så svetten lackade.
Vi hade turen att en av tjejerna redan spelade med ett annat lag,
så hon styrde upp det med regler och annat man ska tänka på.
Det var riktigt kul.
I början var alla så försiktiga och nästan gav bort bollen i ren artighet.
Efter en stund for jävulen i oss allihopa o jakten på bollen blev på blodigt allvar.
Alla var nog osäkra på om man skulle tycka att det var kul.
Alla
tyckte det var kul.
Alla var överens om att detta skulle vi fortsätta med.
nästa måndag är det innebandy igen.
O jag kommer vara där.

Markus
kom hem igår efter Arena besöket.
Han sa att det hade varit väldigt spännande.
Han hade fått gå ut med lag två gånger och
andra gången hade han varit nervös.
Men han tyckte att det hade varit superkul.

Jag var mest nervös över att han skulle säga att
mackorna jag packat ner var mögliga.
Jag tog nämligen en macka ur samma förpackning när han
hade gått och där var mögel på den.
Trots att brödet var nyinköpt!
Men han sa inget.
O lite mögel har ingen dött av:)

I kväll var det årets första bokklubb hos Cecilia.
Mycket skratt.
Lite Zumba.
Smarriga mackor.
O lite boksnack.
Planer för ett biobesök o val av ny bok
som jag som vanligt glömt vilken det var.

Kommentarer
Postat av: cecce

Tack för din fina kommentar som muntrade upp mej lite:-) Skönt att höra att fler haft samma problem och att det förhoppningsvis går över.

Men visst blir man galen!!



Kul med innebandy:-) Finns det plats för fler? Men mitt problem är ju barnvakt så det är svårt att binda upp sig...men det skulle va hemskt kul.



Kram

2011-01-19 @ 17:01:54
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0