Vågade väga mig! 27 februari









Ställde mig på vågen i morse.
Jag tänker INTE berätta vad den stod på!!!!

MEN denna kropp är just nu uppbyggd på
pommes, pizza, varma mackor, vin, öl,
varmchoklad med rom, schnintzel, currywurst,
och mycket annat som INTE är så GI!!!!

Har därför försökt att påbörja mitt nya liv idag.
Har gått sådär!
Gröt till frukost
som är jätte bra.
Sen satte hungern in o jag lassade in två mackor (ljust bröd som är förbjudet...)
Karvade lite i osten som blev över igår som är sådär bra.
Skyfflade in en JÄTTE portion till midda som bestod av
rotfrukter, kött och pasta som i och för sig rätt så bra men 
jag skulle låtit bli pastan och inte lassat upp som en långtradarchaufför!!
Karvade lite till
av den överblivna osten, mulade några chips (inte bra)
och var bara tvungen att äta några bitar choklad (som är jävligt dåligt....)

Det är skitjobbigt o ta tag i det igen.
Men jag har inte tänkt se ut som en julgris när våren kommer.

Jag har varit på LL idag med Johanna.
Bara för att få känslan av att jag kommit igång.
Ett ligthpass blev det.
Jag har ont i ett knä o känner mig super omotiverad.
Måste, mååååste, mååååååste, MÅååSTE
komma in i det igen.
Det blir nog lättare när vardagen sätter igång igen.
Hoppas jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0