Akta vaderna! 14 februari


Jag sprang en mil i lördags.
Innebandy igår med mycket spring.
Innebandy i kväll egentligen MEN
nu är det två av våra vänner som skadat sig i vaderna.
Så pass illa att man inte kan åka skidor.
En skadade sig just på innebandyn.
Så.
Jag ska
åka skidor.
Jag ska inte tillbringa semestern på kryckor.
Så.
Jag fegade
ur idag.
MEN.
Jag svängde inom LL o körde ett pass styrka.
inga vader fick stryk idag.
Nu är det bara tre dagar kvar till Österrike!!

Alla hjärtans dag.
Det låter ju så lullulligt o gulligulligt så det inte är sant.
Jag brukar få en ask med geléhjärtan från Statoil från Micke.
Som är inköpt sent på kvällen när jag har hintat ett par gånger att alla andra får något.
Fast jag giller inte ens geléhjärtan.
Så förra året sa jag att han kunde skippa besöket på Statoil.
Därför blir jag väl utan i år.
Lika bra det.
Jag äter dem fast jag inte tycker om dem.
Det är ju sött!!



Det har även firats idag på skolan.
10-års jubileum
och alla hjärtans dag.
Tårta och dans.
Besök av föräldrar idag igen.
Jag kom väl sist av alla.
Men jag var där två gånger förra veckan.
Det var anledning nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0