Uuuuuuttråkad! 8 september

 
 
Zlaaaaatan!!!

Hela familjen gick på fotbollen igår.
Kul o få se Zlatan "in action".
Annars var matchen ganska tråkig eftersom
Sverige var så överlägsna.
Framför allt tyckte jag det var skönt o få
byta min sletna t-skirt o träningsbyxor till
något ordentligt.
Skulle ju ut o få träffa andra än de fyra väggar
jag skådat de senaste dagarna.

Idag mår Markus betydligt bättre.
Hostar men har ingen feber.
Jag är så in i hoppsan uttråkad.
Därför stoppade jag in honom i baksätet på min bil
och körde iväg för att handla o uträtta ärenden.
Först en runda runt byn för att dela ut kalasinbjudan till Viktors kalas.
Sen for vi till ett köpcenter för att uträtta en massa ärenden.
Markus var sådär road.
Försökte muta
med en fika på Espresso house.
Gick också sådär.
-jag vill hem!
Var dagens mantra!
Jag blev inte klar med allt.
Det är ganska stressande o ha en tjatpelle vid sidan.
Man glömmer hälften av vad man ska ha.
Får bli utan barn nästa gång.

I kväll är det föräldrarmöte på skolan.
Samtidigt
är det fotboll.
Micke får ta båda killarna på fotbollen
och jag får väl klona mig för vi har ju två barn i olika klasser.
I morgon är det jobb o skola igen.
Det blir en kort vecka, ganska skönt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0