Utvecklingssamtal! 10 september


Viktor har vunnit en tävling på fritids och får
därför välja mellis. Han har valt fattiga riddare!


Idag har jag haft utvecklingssamtal.
Invecklat och utvecklat min framtid.
Jag kan tänka mig att utvecklas lite nu.
Eller rättare sagt kanske göra något
i stil med det jag gör
men med lite förändring.
Det är nytt på gång som kommer drabba vårt kontor
och jag vill bli mamma till det projektet.
Vi får väl se!


Det är ju fredag.
Taco fredag.

Killarnas favorit.
Viktor sa igår att fredagen kommer bli helt perfekt!
Slutar tidigt
från skolan, han har fått välja mellis
fritids efter att ha vunnit en tävling, fredagsbio,
tacos
till midda, glass som jag lovat efter maten och
sist men inte minst, ska vi ha spelkväll hela familjen
och spela Sequence, vårt favorit spel!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0