Tv inspelning! 30 september


Så här trött var jag igår!
Idag är jag betydligt piggare.


Det var bokklubbskväll hos Kristin i tisdags kväll och vi fick gott te och goda mackor.
Framför allt fick vi sitta i lugn o ro i soffan o bara softa.
Kvalitetstid med sig själv.
Utan man och utan barn.
Nu ska vi läsa en bok om tre systrar som föddes in i en sekt.
Om deras liv där, deras väg ut därifrån och
om deras liv efter.
En riktig Kristinbok.
En lite mindre Patriciabok.
För
att jag blir så in i hoppsan ledsen o mår så dåligt av
böcker som skildrar tragiska upplevelser med barn.
Jag kommer inte lägga den i min bokhög (så taskig är jag inte Kristin...)
Den här kommer jag läsa så fort jag kan.
Lika bra att ha det överstökat.
Mår jag dåligt
när jag läser får jag väl ringa o skälla på Kristin, (bara så du vet!!)

Igår jäspade jag ungefär 700 gånger.
Jag var utvilad.
Jag var inte trött av någon speciell anledning.
Jagvar inte uttråkad.
Kan verklingen hösten påverka en så mycket!!
Trots min komatrötthet gav jag mig ut på en joggingrunda.
Måste ut!
Är fullbokad fram till måndag med aktiviteter och skojigheter.
Så jag hinner inte springa på hela helgen!



I kväll ska Micke o jag kolla Robin Paulssons tv inspelning.
Jag fick ett presentkort på ticknet av gulliga Marita o Hasse
när jag fyllde 40, o i kväll ska jag använda det, Tack så mycket!!
Har förberett killarna på kontoret att jag kommer in liiiite senare
på fredag morgon.
Det finns en viss risk för att det blir sent i kväll.
Killarna är hos farmor o farfar så vi har inga tider att passa!
Ser fram emot kvällen!


Kommentarer
Postat av: cecce

Hej!

Nu har jag suttit på jobb och läst en massa trevligheter här hos dej. Oj, vad du/ni hittar på en massa skoj!:-)

Själv tycker jag att jag bara jobbar och håller på med vardagsbestyr dagarna i ända och tiden räcker inte till för så mycket annat. Hinner inte ens träna!! Men, men...det blir kanske ändring på det vad det lider....



Tack snälla du för din goa kommentar. Jag behöver lite peppning så den satt fint:-)

Hoppas du kan vila dej och njuta av helgen!

Kram

2010-10-01 @ 10:49:04
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0