Fetat ut! 1 september



Jag bantar!

Jag bantar så det snurrar i huvudet.
Måste ta i så jag spricker nu i början för att komma in i det.
Jag har fetar ut hela sommaren och nu är det nog!!
Jag kommer inte i mina favvo jeans o är det kris!
GI så det står härliga till.


Igår var jag elaka mamman igen.
Taskig och elak som lagar så äcklig mat.
Enligt Markus
då.
Viktor åt.
När den ena gillar det, tycker den andra att det smakar illa.
Det är inte lätt att tillfredsställa dessa små gommar.
Aldrig att båda kan bli nöjda.
Jag får helt enkelt köra varannan dag.
Jag har börjat med knepet att de får välja 
från mina kokböcker, då vet jag i alla fall
att en äter när lagar maten.

En förkylning ligger på lur.
Den kunde lika gärna bryta ut med en gång,
i stället för att ligga där o pyra.
Nu vet jag inte om det blir något eller inte,
vilket innebar att jag inte tränat idag.
O de e TRADET!!
Hoppas jag mår bättre i morgon!

Kommentarer
Postat av: Cia

Å så bra med GI

Då brukar du alltid lägga ut sååå goda recept :-))



Kramis Cia

2010-09-01 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0