Peppar mig själv! 20 september


Det var ganska givet vad samtalsämnet kring
frukostbordet på jobb skulle handla om.
Valet.

Somliga är väldigt tydliga med vad de tycker.
Jag är inte tydlig.
Det har andra inte med att göra.
Men det är kul o lyssna när andra drar igång
för det handlar alltid om något som INTE blev bra.
är det ju.
Alla kan inte bli nöjda.

Fick in en lunchträff med Emma idag.
Blir mer och mer sällan nu.
Trevligt var det i alla fall.

Sitter o peppar mig själv för att springa i kväll.
Vädret är ju inte det bästa så motivationen är sådär kan jag säga.
Nu vet jag att jag ändå kommer ge mig ut.
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!!
Om jag sen springer eller går, det vet jag inte ännu
men ut ska jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0