Party big time! 11 september



I kväll är det fest för Johanna
o fördrinken är hos oss innan!

11 september
låter fortfarande lite obehagligt.
Man får lite dåliga vibbar av det här datumet.

Men i kväll ska vi inte ha några dåliga vibbar eller
känna något obehag.
I kväll är det party big time!
Johannas 40-års fest.
O det blir klackarna i taket hela natten lång om hon får bestämma.

Idag började även handbollsträningen för Markus.
Jag råkade ställa klockan fel så den ringde 7 i ställer för 8.
Jag gick upp o började klä mig.
Tog på mig klockan o såg att den bara var 7.
Typiskt.
När jag äntligen får sova, ställer jag klockan fel.

Blev en liten joggingrunda på eftermiddagen.
Har ju inte kunnat springa för min förkylning.
De var lite regningt o grått väder men det är
ganska skön luft då o det blir lättare att springa.

En liten drink före festen ska vi ta hos oss innan.
Jag ska blanda en blåbärsdrink som jag aldrig testat innan.
En liten överraskning har vi också till födelsegrisen
men den avslöjar jag inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0