O var tog helgen vägen då!! 13 september



Trots att vi hade varit på fest kvällen innan, hade jag energi över
till att städa och röja på verandan!

Ja nog blev det fest i lördags.
Vinet flödade och Johanna blev hyllad från alla håll och kanter.
Vår överraskning bestod av en sång till henne som då
handlade om henne såklart.
Det blev nog uppskattat, hoppas jag.

Jag trodde jag skulle vara tröttare på söndagen men
fick någon konstig energi o städade lite på altanen.
Ställde undan stolar och bord och plockade bort
dynorna som skulle slängas.
Micke var iväg på fotboll (så ovanligt..)
O killarna var hos farmor o farfar.
Fick härjat omkring hemma helt själv o det är skönt.

O var tog denna helgen vägen då!!
Det är redan måndag.
O jag börjar ju alltid måndagarna med att banta.
även idag.
Det är inte så lätt att banta när helgen kommer
och man ska på fest.
Tar liksom bort tjusningen då.
varje måndag börjar jag om från början!
Inte undra på att jag aldrig blir av med min muffinsmidja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0