Markus också smittad! 7 september


Igår var Markus så här pigg bakade brownies.

Mumsiga brownies som killarna mumsade på igår!

Så här trött är Markus idag o kollar på tv!
Han är nog inte speciellt ledsen över att
ligga framför tv:n hela dagen eftersom tv:n är hans bästa vän!!


Nu är jag hemma för att jag vabbar.
Markus
har också blivit smittad.
Det innebär att jag kommer bli helt frisk innan jag går tillbaka till jobb.
O det är ju bra.
Annars börjar man alltid jobba för tidigt o vem tackar en för det!
Ingen!
Visserligen är det dödstråkigt att gå hemma.
Markus glor på tv och jag sitter vid datorn och surfar runt.
Jag har varit inne på Facebook femtioelva gånger o inget händer där.
Alla jobbar ju.

I morse tillbringade jag morgontimmarna med att hosta.
Kan komma på roligare saker att göra mellan 5 och 7.
Sova till exempel!
När jag äntligen slutat hosta och somnat om,
var det dags för resten av familjen att stiga upp.
Hua vad trött jag är nu.

I kväll är det landskamp på Swedbankstadion.
Micke har ordnat biljetter till hela familjen.
Jag känner mig kry att gå.
När jag frågade Markus hur han mådde
sa han:
-jag är tillräckligt frisk för att gå på fotboll i alla fall!!
-O jag måste vara frisk till i morgon för jag har en läxa att lämna in.
Då blir det fotboll i kväll!
Men ingen skola för Markus i morgon.

Idag fyller Johanna 40 år!
Tant Johanna
, det är ganska klädsamt:):)
På lördag firar vi henne ordentligt.
Då är det fest i Folketshus!!
En stort GRATTISKRAM på din dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0