Den satt som en smäck! 27 september




Svullodag!
Det
hade vi igår!
Igår orkade vi inte laga mat.
Eller jag orkade inte laga mat.
Åt en pizza o det var länge sen kan jag säga.
O den satt som en smäck.
Varför är junkfood såååå gott??
Varför längtar man inte efter linser o bönor
när man är sugen på något!

Jag åt hela pizzan o blev proppmätt.
Trots att jag var proppmätt,
lyckades jag trycka ner lite godis.
Bra jobbat!

Eftersom det är måndag idag börjar jag
banta igen.
Som alla andra måndagar.
För att förstöra allt fredag, lördag och söndag.
Vilken karusell!
Det går runt, runt, runt.
Jaja!

Det är så jag funkar och jag måsta bara gilla läget.

Så idag blev det gröt till frukost och
en bönsallad till lunch.
Tråkig 
men nyttig.
I kväll blir det en joggingrunda med Johanna
och sen kallbad o bastu.
En härlig avslutning på en härlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0