E man klok eller! 26 oktober



Lammkotlett blev det till midda idag!

Eftersom det inte blev någon tisdagsjogg och bastu för mig idag,
har hela familjen varit hemma tillsammans.
Ätit en god middag (alla utom Markus gillade maten)
Kollat tv.
O haft högläsning ur den halv meter tjocka Harry Potter boken.
Tisdagsmys.
En varvanerkväll.

Tisdagsjoggen har bytt till onsdagsjoggen.
Fast utan bastu.
Ibland får man kasta om i kalendern och planera om.
Man är väl flexibel.
För min del får joggen gärna dröja med tanke på den pestrunda
jag fick stå ut med i söndags.
Fast i morgon kommer jag inte ha en hel brunchbuffé i magen.
För i morgon är det onsdag och då bantar jag.
Bantar så till vida att jag inte äter något onyttigt.
Måndag morgon
 till fredag eftermiddag!
E man klok eller?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0