Inte likt mig! 23 oktober



Markus färdig för första skoldiscot. Ringer o bestämmer med
kompisarna vem de ska samlas hos.

Viktor också redo för skoldisco!!

Micke o jag mumsade musslor!


Idag har jag legat i sängen o läst.
Det är inte likt mig.
Efter frukost la jag mig igen och läste och läste.
Bokklubbsboke
n är så bra så man måste streckläsa.

Fick ta mig i kragen o bakade surdegsbullar.
Medan de jäste åkte Micke o jag o kollade lite på Miljögården.
Där skulle jag kunna köpa allt.
Jag skulle ha Matteus fat men de hade inte min färg inne.
Måste beställas och nästa leverans är till jul.

En välbehövlig promenad med Kristin fick jag på eftermiddagen
sen var det dags o hoppa in i duschen.
I kväll ska vi frossa i skaldjur hos Sven och Marianne.
Det brukar alltid bli gott!

 
Nybakade surdegsbullar!


Kommentarer
Postat av: cecce

Vad stiliga killar!!

Inte klokt vad tiden går:-)

Å surdegsbullarna ser jättefina ut! Hoppas de blir goda också!

Kramar!!

2010-10-23 @ 21:25:09
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0