Håller på att bli galen! 19 oktober



Idag
fyller min lillasyster år.
GRATTIS Syster Yster!!

Jag har tagit bort min header.
Det har ni nog märkt.
Fotona
på framsidan är borta.
O jag har glömt bort hur man gör för att få tillbaka dem.
Jag hade skrivit ner exakt hur man skulle göra på ett papper
som Micke har slängt.
Det hör till saken att skrivbordet är fullproppat med HANS papper.
Huller om buller!
O han slänger det som är mitt.
För det är så det går till när han storstädar då och då.
Då tar man bara alla papper o slänger.
Jag har försökt komma ihåg men hur jag än gör får jag inte in bilderna igen.
Jag håller på att bli galen!
Det var vår sommarjobbare som visade mig hur jag skulle göra.
Jag får väl bara hoppas att han kommer tillbaka nästa sommar igen!!

Idag har biblioteket fått besök.
För att igår höll jag och Viktor på att bli ovänner för att han inte hade något att läsa.
Han läser inte frivilligt alltså.
Det är läxa att läsa och den är han noga med att göra.
Nog för att jag tror att killarna tyckte det var kul att själv välja böcker,
för de stängde av tv:n av sig själva och satte sig för att läsa.
Kryss i taket!
O tack biblioteket vi kommer snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0