Gapflabb! 1oktober


Gnägg!
  
Jag har många smeknamn.
Kärt barn har många namn som man brukar säga.
MEN.
Mina är inte alltid till min fördel.
Speciellt inte:
papegojan!
Horceface!
Harry Boy!

Papegojan heter jag på kontoret för jag pratar så högt o livligt i telefon.
Horceface och Harry Boy kom de på för att jag gapar STORT när jag gapflabbar.
Vilket
jag gärna gör.
Med stor öppen mun.
Precis som
hästen Harry Boy och som en gnäggande häst.
Tack för den.

Igår när vi var på Robins, var jag en Harry Boy eller
om man så vill, horceface.
Så kul
han är!.
Jag verkligen gapflabbade hela tiden.
Middagen vi fick innan gapflabbade jag inte åt.
Den var så intetsägande att
jag redan glömt vad det var vi åt.
Vinet var desto godare.
Gäster hos Robin var Carolina Gynning
och Johan Glans.
Två personer
jag gillar och Johan är ju bara så rolig.
O Carolina är ju bara så snygg.
På lördag
kan man se programmet på tv!!





Vi är ett gäng morsor som brukar stå o heja på våra barn
när de spelar fotbollsmatch.
I kväll ska vi ses på krogen o dricka vin.
I kväll är det vår tur att lämna hemmet för
vi ska planera och diskutera...
Med vin i glasen.
Det kan sluta precis hur som helst!
Men som vanligt ska vi alla upp i morgon.
Fotbollsmatcher på bortaplan.
O vi kommer stå där o heja, som vanligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0