Bokklubbsmåndag! 25 oktober


Idag har jag fått massage

Jag med mina sjukdomsfobier har i ca tre veckor
inbillat mig att en jätte tumör vuxit i mitt huvud.
Den lite smartare delen av mig har såklart insett att
så inte varit fallet men av någon konstig anledning
är det aldrig den smarta delen som vinner tankekampen.
Jag har haft konstant huvudvärk.
O jag har aldrig huvudvärk.
Just därför var det en tumör som jag drabbats av.

Idag har jag varit hos massören.
Hon slet o drog o knådade och sa efteråt att det
inte var så konstigt att jag hade huvudvärk så stel som jag var.
Så!
Då har lugnet lagt sig igen.
Huvudvärken är borta och tumören likaså!!


En väldigt gripande berättelse om tre
systrar som växer upp i en sekt!

Till idag skulle jag läst ut min bokklubbsbok.
Det har jag inte hunnit med.
Trots
att boken är bra.
Jag läster när jag går o lägger mig, vilket innebär
att det oftast bara blir några sidor jag hinner med innan jag somnar.
Nu är det ny bok beställd (som jag som vanligt glömt vad den heter).
Jag njuter mest av att sitta i lugn och ro med en kopp te o goda mackor.
Kvalitetstid.

Just idag
kändes det extra lyxigt.
Micke var iväg med killarna för att köpa lite nya kläder.
Det har han aldrig gjort själv innan.
O han gjorde det jätte bra.
Det blev kläder
till alla tre killar,
så när jag kom hem blev det modevisning.


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg bild du har lagt upp :) Vad skönt att det känns bättre efter att du varit där...

2010-10-26 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0