Ladies afterwork! 12 november



Min klocka ringer 06:02.
Att det just är 02 över är lite mentalt.
06:00 låter mycket tidigare än 06:02 nämligen.
Men nu var det inte det som var poängen idag.
Utan det var att jag vaknade av mig själv typ 05:02 i stället.
Vaken.
Pigg.
Utvilad
.
Vad är det för fel på mig.
Jag är inte pensionär.
Jag gillar sova.
Eller rättare sagt, jag älskar att sova.
Hela denna veckan har jag vaknat innan klockan ringer.

Under dagen har jag därför fått fylla på med några Red Bull.
Det står nämligen after work på schemat i eftermiddag.
O med mina tidiga morgnar kommer jag annars vara
supertrött redan 18:30 för då är det ju nästan natt i min kropp.
Vi blir måååånga.
Girl power.

Det kan nog bli livat.
Så livat att det nog ganska fort går över från AW till pubrunda.
Från pubrunda till nattvimmel.
Från nattvimmel till vimmelkantig.
Från vimmelkantig till dagenefterklantig.

Nu:
hämta ungar, kattatvätt, luktegott, fixa håret och
vänta på att Micke ska komma hem så han kan köra mig till stan.
Sen är det party!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0