Me, myself and I! 9 november





Jag fick ett erbjudande att göra en personlighetsanalys som
ska tala om för mig vad jag passar att arbeta med/som, mina
starka och svaga sidor osv.

Först skulle man fylla i ett formulär med en miljon frågor.
Det började bra.
Sen fick man den där känslan att man ville
ju svara så som det förväntas av mig.
Lura testet så det blir till min fördel.
DET kan man ju inte.

Testet är utformat så att det inte går att lura det.
Sen att man inte svara ärligt, det är en helt annan sak.
Jag tror man lurar bara sig själv då!!
Jag försökte vara riktigt ärlig även om det sved.

Idag har jag haft en personlig intervju.
Som är kopplad till analysen.
Shiiiiit!
Man är inställsam som en smilfisk!
Till att börja med.
Sen är man genomskådad.
De har allt på papper.
Analysen säger allt och lite till.
Fast jag gick där ifrån med ett stort leende på läpparna.
Jag blev riktigt nöjd med mig själv.
Tänk att jag är bra:):)

Jaja, liiiiite självinsikt har jag väl!!
Det är klart att en sån analys ska förstärka mina
positiva egenskaper.
Det FINNS även negativt (även om det är svårt att tro, jag vet:) )

Men nu vill jag surfa lite på mina positiva egenskaper.
Må bra en stund.
Tro att jag är nåt.
Om så bara för en liten stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0