Fisksoppa! 6 november



Putsat alla silverbestick


Allt som ska på tippen


Det hjälper att vara arg när man städar!


Putsat
silver.
Dammat på konstiga ställen som aldrig blir dammade.
Slängt massor av saker som bara ligger och tar plats.
Onödig plats som jag vill ha grejfri.
Pryttlar överallt.
Som gör mig tokig.
Nu slängs allt, no mercy!!

Detta har upptagit hela min dag.
Jag har påbörjat projekt i det ena skåpet efter det andra.
Till slut kändes det som om hela huset stod på ända.
Men fint blev det.
Nu är det en ren fröjd att öppna skåp och helt enkelt bara vara i huset.

Till midda idag gjorde vi fisksoppan som jag fick kryddor och recept på
av Karolina och Lena i present.
Till det ett gott vin o hemmabakad surdegsbaguette.
Hemmakväll!
Jag njuuuuter av att vara hemma i mitt rena rensade hem.


God fisksoppa till midda i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0