Bara vara! 19 november


På tal om Talibaner (som jag skrev i
gårdagens blogg) måste jag bara dela med
mig av denna. När jag såg den första gången
asgarvade jag! Ni kan se framför er "horseface" va!!!


Det har varit en angenäm fredag.
Trevligt möte och som avrundning på dagen en
välbehövlig massage.
Min nacke hade börjat strejka igen och
jag ville inte att det skulle övergå till huvudvärk (eller hjärntumör
som det också skulle kunna övergå till)

Jag fick en lugn eftermidda o kväll eftersom vi
skulle äta rester.
Ingen midda
som skulle lagas och inga kastruller och
stekjärn som skulle asas fram.
Jag fick tid att läsa tidningen och ta en kopp kaffe.
Fick tid att bara va.
Sen var jag lite till eftersom Micke tog disken.
O efter det var jag ännu mer för då kollade vi på film.
En bara vara kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0