Pekinganka! 31 maj

...skulle jag kunna leva på.
Såååå gott
så man bara äter och äter.
Vi fick verkligen en supergod pekinganka igår.
Killarna gillade det också.
Det är ju som en kebab, fast med pannkaka och anka.
Det kommer garanterat bli fler besök.


Så här såg min tallrik ut igår efter att jag stoppat i mig
massor och det låg fortfarande massor kvar på tallriken.
Stora portioner gillar vi!!!

Jag behöver knappt göra något uttalande om vädret
för ingen har väl undgått att hösten är här.
Nu har jag inte bara tjocktröja utan även mina stövlar
har åkt fram igen.
Och min regnjacka tog jag av ren vana i morse.

I morgon har Markus sommarfest.
Hade det inte varit för att det står den 1:e juni
i kalendern skulle man kunna tro att det är höstfest vi ska på.
Vi ska vara ute o ha picknick.
Jag har rensat ut i från frysen och trollat ihop
några minipizzor som får följa med i matsäcken.
Nu ligger de klara på en plåt o behöver bara
några minuter i ugnen innan vi går, smart va!!!


Minipizzor redo för ugnen i morgon när det är
picknick med Markus klass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0