Grilla hamburgare! 15 maj


Grillmästarna! Trots ösregn och att allt var blött,
höll vi humöret uppe o sålde hamburgare på
löpande band!

Resten av grillgänget!

Min lille hjälpreda! Han var så duktig i grillen att
han också fick en matkupong som vi andra
också fick för gott arbete!!
(o mamman hade glömt att packa ner
hans regnjacka, så han fick ha min...)

En väldigt glad och blöt fotbollskille som precis
vunnit sin andra match!

Sista matchen blev förlust o vi kunde åka hem
o värma och torka oss!


Då var det då dags för min dag på BIFcupen.
Grilla hamburgare stod på schemat.
Schemat som jag själv gjort.
O vid ett svagt ögonblick tyckt att okejdå, jag tar ett pass.
Hur jobbigt
kan det bli!
Inte jobbigt alls!!
Det var super kul!
Trots att det öste ner o alla var dyngsura, så höll vi
humöret uppe o sålde hamburgare på löpande band.
Vilket team vi var.
Det här gör jag om nästa år.

Viktor spelade match idag o det gick hur bra som helst.
Fråga mig inte vad det kallas det som de gick vidare till men
jag förstod att det hade gjort en bra insats o killarna var nöjda.
På det igen i morgon.
Då ska Markus också spela.
Så det blir ännu en dag på BIF.
Helgen är räddad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0