Ännu mer tantvarning! 28 maj



Tantvarning!


Jag kunde inte låta bli.
Trots att jag själv tycker att det är pensinärsvarning på dem.
Solcellsbelysning.
Ja ni läser rätt.
Jag har köpt dessa små självlysande lampor o satt ut dem i trädgården.
Jätte fint.
Men det är tantvarning på detta inköp.
Först är man med i tidninen Allas.
Kunde ju varit Slits eller någon anna hipp tidning.
Men nu var det Allas som köpte reportaget.
Sen köper man solcellslampor.
Vad ska komma
härnäst.
Att jag ska börja brodera eller spela bridge!

Ungefär så här så här ser mina nya lampor ut!
Mina tantlampor:)


Jaja!
Vi får väl se.
Igår var jag i alla fall ingen tant.
Killarna och jag åkte till havet på kvällen och fiskade.
En härlig kväll med lite fika ute på piren.
Det blev ingen horngädda denna gången.
Bara tång.

Jag håller tummarna för att regnet ska hålla sig borta.
Jag o Camilla ska stå på loppis i morgon och
regn o loppis hör liksom inte ihop.
Bilen måste packas och fikat förberedas för
det är upp i ottan som gäller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0