Söndagen den 21 mars!









Chokladbollsbak! Ska avnjutas i kväll framför tv i
halvliggandes ställning o jag ska bara njuuuuta!!!


Markus o Albin, som sovit över, vaknade tidigt.
Men de var jätte tysta o jag sov väl fram till halv 9.
Sprang en runda på morgonen.
Solen sken när vi vaknade men den hann försvinna
innan jag kom ut.
Det var skönt väder ändå.

Viktor spelade match mot Nike idag.
Han gjorde ett super snyggt mål.
Tyvärr det enda för laget
De förlorade o killarna deppade.

Huset har varit fullt av barn hela dan.
De är kul att killarna har kompisar o
de har verkligen kul.
Inget tjat om tv o dator utan riktig lek.

Markus o jag bakade chokladbollar o
sen ställde jag mig o gjorde en kycklinggryta
som vi ska ha till kvällen.
Så har denna söndagen passerat.
O i morgon är det jobb igen.
Nu är i alla fall Micke hemma, så jag
behöver inte både hämta o lämna i skolan.
Jag kan åka till jobb tidigt o hinna få gjort det jag ska.
Skönt.

Nu blir det gryta o sen ska vi mumsa på
Markus o mina chokladbollar.


Kommentarer
Postat av: cecce

Aha!! Var det därför Isak tjatade om chokladbollar hela kvällen i går???:-)



Gjorde våfflor i stället!



Kram

2010-03-22 @ 06:51:20
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0