Det sa bara svisch! 1 mars


             Många drinkar blev det i fredags....

Oj!

Nu har en hel helg gått igen och det sa bara svisch.
Egentligen har jag inte gjort så mycket.
Det var utgång i fredags.
O det var kul men det blev sent.
Hela lördagen var jag supertrött.
Sa till Micke att jag inte ville laga någon midda.
Kunde tänka mig att beställa hem något.
Micke körde ändå upp och handlade och
gissa vem som till slut stod vids spisen.
Kollade melodifestivalen.
Fick ont i hjärtat när stackars
medelålders Pernilla gick till andra chansen.
Vad trodde hon.
Hon såg helt förkrossad ut.
Samtidigt som hon inte skulle röra en min o
se glad ut för Jöbacks skull.
Jag tyckte rätt låtar gick vidare.
Ännu en gång.
Melodifestivalen har imponerat på mig i år.


Södagen var lite mer aktiv.
Sprang en runda.
Det var skitjobbigt.
Körde till Malmö o hämtade bilen.
Lagade söndagsmidda.
Fläskstek med världens godaste o knarprigaste svål.
Brorsan o Joel kom o lämnade en stol som inte
passar in dit han ska flytta.
O de passade på att käka söndagsmidda hos oss.
Mycket trevligt.

Saftigaste fläsksteken med knaprig svål - recept

Jag har suttit på ett annat kontor hela dan.
Det är en kollega som är på semester.
Då får man rycka in.
Känns helt bakvänt.
Man hittar ingenting.
Helt plötsligt blir allt så omständigt.
Dagen rusade iväg och i kväll är det
möte igen.
Sista på länge, hoppas jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0