Turkarna är så snygga! 22 mars


  
Blir det Turkiet eller kanske Grekland som i sommar får
besök av en blivande 40-åring!!!

Det var en härlig morgon o jag kom iväg i tid till jobbet idag.
Hann dricka en kopp kaffe innan allt drog igång.
Har fått undan det mesta som legat o jag känner att jag är ikapp.
Dagen har väl annars varit som en vanlig måndag.
Jag bantar som vanligt för att det är måndag.
Är skit hungrig o säger till mig själv att jag får skylla mig
själv för jag har tänjt ut magsäcken under helgen!
Det är bara att lida o se glad ut.
Kvällen går ut på att jag öppnar o stänger
luckan till godisskåpet.
Som vanligt en måndag.
O en tisdag.
O en onsdag.
O en torsdag.
För att sen på fredagen både äta kaka till kaffet på jobbet
o sen störtdyka ner i barnens godispåse på kvällen.
O på lördagen.
O på söndagen.
För att sen börja om på måndagen igen...

Micke kollar lokaler inför min 40-års fest.
Jag kollar resor.
Idag har jag fokuserat på Grekland o Turkiet.
Grekland för att maten är så god.
Turkiet för att turkarna är så snygga.
Näe...bara skoja!!
Turkiet för att de är så trevliga o maten
är också god där.
I morgon vill jag säkert något annat.
Tycker faktiskt själv att det ska bli väldigt
spännande o se vad det faktiskt blir av min 40-års dag!
Ingen som vet, ingen som vet!!




För vilken gång i räkningen då????


Kommentarer
Postat av: Cia

Testa Kroatien !!

2010-03-23 @ 12:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0