Solmogna tomater och brunch! 24 mars


Grekisksallad..


Lamm...


Rött vin..



Brunch..
Det är ganska ok att fylla 40 trots allt!!


Igår när jag var ute o sprang kom jag på den
bästa lösningen inför min 40-års dag.
Det blir en vecka i Grekland.
För den goda maten.
Solmogna tomater.
Feta ost.
Lamm.
Gott rött vin.
Mmmm,
jag längtar.
Vi har bokat i en liten fiskeby på Kreta.
Fast på ett stort fint hotell med havsutsikt o fria handdukar.
Handdukar till både pool o strand.
Frukostbuffé.
Sista veckan på semestern o precis lagom till
killarna börjar skolan.

Jag fyller år dagen innan skolstarten o vill
inte vara borta så att killarna missar första veckan.
Min dag är en tråkig söndag.
En dag då alla planerar inför att börja jobba igen.
O barnen ska förberedas för skolan efter ett långt sommarlov.
Därför kommer jag ha brunch för familjen den dagen.
En lagom tillställning och jag som älskar brunch.
Jag är helnöjd med mitt beslut.
Det är bra
att vara ute o jogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0