Årets första dopp! 31 mars

Gårdagen avslutades med en lång och skön joggingrunda
med Johanna och sen gick vi den låååånga vägen ut o kallbadade.
Årets första dopp!
Det var hur skönt som helst.
O när jag kom hem var jag hur trött som helst.
I morse var jag också hur trött som helst.
Undrar
när morgontröttheten ska ge med sig.
När jag blir pensionär förmodligen.
Då man kan sova hur länge man vill men inte kan.
Livet är allt bra konstigt.

Längtar
efter Påskledigheten.
Jag arbetar i morgon.
Vi är egentligen lediga men eftersom det är den 1:e
så måste någon vara där.
O jag bytte ut den dagen mot en dag i Vegas i stället.
Sen är jag ledig som alla andra i fem dagar!

Vi ska ställa i ordning i grovköket i helgen.
Nu har vi så mycket träningskläder o vi har
ingen plats till dem, så vi ska försöka möblera om
lite och köpa till extra förvaring.
Detta är Mickes projekt.
Projekt Micke
brukar alltid sluta med att det inte går.
Något saknas.
Han skadar sig.

De hade inte det han skulle ha hemma.
Det var stängt.
Det fick inte plats.
Spännande Påsknöje
hemma hos oss i helgen.

Själv ska jag försöka baka lite.
Städa lite.

Äta lite.
Slappa mycket.
Framförallt kommer vi umgås mycket.
Dels med goda vänner men också med familjen.
I morgon ska vi hem till Johan o Cia.
Lördag ska vi till mamma och pappa och
på söndag ska vi hem till Sven och Marianne.
Mycket mat blir det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0