Tillbaka till 80-talet! 20 juni


Blomma i present till värdparet...för mig är detta typiskt 80-tal!!



Kvällens outfit:)

Lördagen bestod av blandat väder.
I min trädgård var det inte skönt nog att ligga o sola,
så jag o Kristin åkte till en plantskola istället.
Jag behövde ny bambu till mina krukor för
de gamla frös ihäl i vinter.
Resten av eftermiddagen ägnades således
hängandes över mina fem jättekrukor o
fick tillslut klart allt innan Victoria o Daniels bröllop.
Det fick man ju inte missa.
Vi såg vigseln sen fick det vara bra!

Micke cyklade hem med barnen till mormor o morfar.
Dags för förvandling.
Dodo och Anna hade 80-tals fest hemma hos sig.
Kanontrevlig fest o alla hade verkligen fått till det med kläder.
Vilka garv!!
Hur såg vi ut egentiligen!!
De bjöd på mat o vi tävlade i ämnet 80-tal, såklart.
Sen dansade vi hela natten lång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0