Semesterdags! 23 juli

Jag har avancerat i bloggkunskap!
Kolla in min header!
Fick reda på att vår ena sommarjobbare var
duktig på sånt och jag var väl inte sen att be
om lite assistans.
O vips hade jag gjort min första header (som det så fint heter)
Den kommer nog ändra sig många gånger nu när
jag vet hur man gör.
Ska få till en riktigt bra innan jag låter den vara.
Eller så får jag frispel för att jag inte reder ut det
och skiter i det!
Troligen det sistnämnda!


Idag är dessutom min sista arbetsdag.
Har en orosfjäril som irrar runt i magen.
Allt måste bli klart och jag måste lämna över
till min kollega så att han vet var han ska ta över.
Det är mycket som ska kommas ihåg att skrivas ner.
Han blir typ galen om något är fel!





Min sista arbetsdag och solen gick i moln.
Såklart!

Nu har det ju varit fint väder i flera veckor.
Klart att solen går i moln när det är min tur att ha semester.
I kväll ska vi ha lite bbq med vänner o jag vill gärna
kunna sitta ute.
Skåla in min fyra veckor
långa semester.
Som jag har längtat och nu äntligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0