Uppätna ben! 29 juli




I tisdagskväll satt vi ute o käkade räkor hos
Kristin o Mattias.
Uffe o Marie var också med.
O alla barnen förstås.
Vi hade dessutom objudna gäster på besök hela kvällen.
Mygg.
Jag blev totalt uppäten runt benen.
Det kliar så jag blir tokig.
I natt vaknade jag av kliandet o rev sönder mina ben.
Mina brunbrända ben som skulle vara fina till bröllopet på lördag.
Nu är de fulla med variga, såriga och röda myggbett.
Jag får ha byxor på mig.
Jag ser ju inte klok ut om benen.



Just i denna stund kliar det fortfarande på mina ben.
Idag är det torsdag.
Jag är just nu på gränsen till ett samanbrott.
Men behärskar mig o kliar så där lite vid sidan om bettet.
Jag vill inte riva upp det mer än jag redan gjort.
Mellan mina kliattacker packar jag.
Tidigt i morgon åker vi till Hällevik för Viktor ska spela cup
där hela helgen.
Fast på lördag
åker Micke o jag på bröllop för att sen
komma tillbaka på söndag.
Kommer bli ett evigt flackande.
Men såklart superkul att få gå på bröllop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0